Thursday, September 14, 2006

En kæmpe legeplads - Danfoss Univers




Jeg har haft min veninde fra Italien med på besøg her i Danmark i de sidste 2 uger - og da vi kom til Als hos mine forældre var det oplagt at tage på udflugt til Danfoss Univers


Selv havde jeg blot hørt om det og vidste ikke med hvilke forventninger jeg skulle tage afsted - det var altså nyt for os alle - og hvor var det bare sjovt! Vi følte os som børn igen - legede, forsøgte og fik helt ny viden. Læs mere i Børn og Unge om dette intelligensernes univers og om Howard Gardners intelligenser.

2 Comments:

At Saturday, 17 March, 2007, Blogger Morten S. Hvid said...

This comment has been removed by the author.

 
At Friday, 12 October, 2007, Blogger Anne-Mette said...

Hej Morten...Det må du sørme undskylde..jeg har først set dit spørgsmål i dag... Puhha det er flovt, for man bør vel tjekke sin blog mindst en gang hver anden uge.
Mht rapelling. Tja desværre..Vi bar de sidste der fik lov til at prøve det på Sønderborg bro. For dagen efter overgik broen fra kommunen til staten og så blev der lukket for den slags udfordringer.
Rigtig ærgerligt, for det var spændende og GRÆNSEOVERSKRIDENDE!!!
Håber at du finder et andet godt sted!

 

Post a Comment

<< Home